JAG TROR JAG ÄR KÄR

Jag vet, det är sjukt! Jag vaknar och somnar med fjärilar i magen. Vad jag har saknat det!
Har hur som helst haft en underbar helg! Idag har jag spenderat dagen i uppsala, väldigt mysigt! Nu ligger vi i soffan och kollar på TV. ska strax sova, har tänkt gå upp lite tidigare i morgon och ta en promenad innan jag far i väg till skolan. börjar klockan 12, så jag borde göra det!
Förresten, jag har faktiskt försökt bloggat i helgen, men appen har inte funkat och jag har inte haft möjlighet till en dator med internet..
Men ni får ha det så gött så länge! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

You go girl! Han verkar helt fantastisk, det är du värd! puss på dig, fina vän!

2011-10-10 @ 18:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0