I VÄNTAN PÅ NÅ GOTT

Mat....
Skoja, jag vill vara i Italien NU. jag orkar inte med skiten längre, det är kallt och förjävligt här. Nu ska jag göra en god måltid till familjen, sen sova middag och sen ska jag vara vaken hela natten för jag vet att jag inte kommer kunna sova, så är det alltid. Hatar att flyga. De två senaste gångerna har jag ju faktiskt fått hållit handen med någon, men vem ska jag hålla nu då säg, mamma, pappa, min italienska drömprins som räddar mig på flyget? Nä förresten han får komma på resan hem, för en fågel viskade i mitt öra att jorden ska gå under på fredag. IGEN! jävla trams. Håll käften bara, låt den dagen bara komma istället.
Det var allt för mig. Puss på mina fina flickor, jag kommer sakna er!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

räknar mig som en av dina fina flickor som den inkräktare jag är :) pusss

2011-10-16 @ 16:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0