SATAN I GATAN

Godmorgon!
eller kan man säga så när klockan är ett? jaja! skönt att ni lever än idag.
har tillbringat min helg med mina fina, matilda, hillevi och erik. har bara tagit det lugnt, som vanligt nu för tiden. skönt det med! Idag när jag kom hem fick jag se mitt rum omgjort och otroligt städat. kul för mig liksom! så jag har faktiskt belönat mig sjävl med 2 klänningar från nelly, som jag hoppas kommer sitta fint till turkiet. bara två veckor kvar, precis om två veckor är jag på arlanda. skönt att det bara är sju dagar kvar för mig i skolan och jag har åt helvete för mycket saker att göra klart..
det löser sig! nu ska jag ut i det fina vädret. ha det bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0