K som i Kärlek

Vad är kärlek för dig?
Vad är kärlek för mig?
Kärlek kan vara hemskt
Hemsk svartsjuka, hemska gräl, hemska saker man råkar säga som man inte menar, hemskt ensamma kvällar när man saknar den man älskar
-
Kärlek kan vara helt jävla fucking underbart
Underbara skratt, underbara minnen, livet är heeelt underbart
-
Jag är kär
Jag är kär i världens bästa flickvän.
Mitt liv har förändrats helt sedan jag blev tillsammans med dig, Lina
Du är pusselbiten som saknades
-
Det finns inte ens ord som beskriver hur kär jag är i dig
Det finns inte ens ord som beskriver hur lycklig jag är med dig
Det finns inte ens ord som beskriver hur bra du är
-
Så fort jag inte ser dig saknar jag dig
Så fort du inte ler vill jag få dig att le
Jag vill få dig att bli i alla fall en 1 000 000 000 000 000 000 000 000 000-del hur lycklig jag är
-
Det enda jag kan säga är
-
Jag vill aldrig förlora dig
Jag älskar dig, Lina
/
Din Erik

Kommentarer
Postat av: amina

du är så gullig erik:) lina blir säkert jätte glad!!! lite svartsjuk kan jag väl erkänna att jag är

2011-05-09 @ 21:01:35
URL: http://aminis.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Ajo, du kan ju få skriva samma sak i min blogg om du vill... För du känner väl samma sak för mig? right?

JÄVLA AS FYFAN VA NI GÖR MIG AVUNDSJUK.

SKA DRA TÄCKET ÖVER SKALLEN OCH ÖNSKA MIG EN MAN.

men jag gillar er ändå.

bara så ni vet

//er Hillevi



ps. fick lite psykbryt.

ds. gulligt skrivet erik! :D

2011-05-10 @ 17:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0