GODNATT

hej på er!
tänkte berätta lite om veckan som gått. har varit hemma själv sedan i fredags förra veckan tills igår. hur skönt som helst om jag får säga det själv!
har för det mesta bara tagit det lungt. i tisdag förade vi lite hos mig, sen vidare till ön. fyfarao säger jag bara.....
onsdagen= ett år med erik. shit vad tiden har gått snabbt!! helt sjukt.. erik bjöd på trerätters, trodde fan inte karln kunde laga så bra mat.. faktiskt förvånad, hihi.. hade väl räknat med en billy's till förrätt, gorbys till varmrätt och sen nå köpt kladdkaka.. skämt å sido. nej men det var faktiskt otroligt mysigt ( ja jag har världens bästa pojkvän).
torsdagen tillbringade jag på gröna lund med erik, matilda, frida och emil. och gabbe som kom senare! riktigt kul faktiskt, tänka sig att jag fortfarande inte ledsnat! och sen fredagen... fest hos erik! kaoz med andra ord. men kul hade jag! tack för det allesammans!
idag och igår har jag bara legat och gosat med erik. mys!!!!
nej nu blev det fruktansvärt långt... godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0