tisdagkväll

ligger hos erik i hans soffa och kollar på poliser i paradiset.
min bästa är på träning och kommer hem om ca en timme.. vill ha han här nu, fryser och har grymt tråkigt......... eller, egentligen vill jag börja äta chipsen, men måste vänta på erik!
igår var vi till kungsberget, hur mysigt som helst. kanon bra åk, lite kallt var det. och när vi väl sitter inne i restaurangen och dricker varm choklad så kommer det in tre tallrikar med korv och pommes, utan beställning och helt gratis. snällt av dem!
kvällen slutade inte alls lika bra som jag hade hoppats på. dock somnade jag bra och vaknade bättre.
nu ska jag ta mig en tupplur så min underbara kommer hem snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0