jag hatar ul.

ååååååh nyss förstördes min plan....
jag och ärki ska på bio idag, och så klantig som jag är så glömde jag både plånbok, mobilen och p-piller hemma. så var liksom tvungen att åka hem, från uppsala. så såg jag något riktigt passande! 14.49 tåget, missade, hade mitt stadsbusskort i plånboken så fick gå och precis när jag kommer upp till tåget så går det. men lika bra! för jag hade ändå fått väntat i tierp i en halvtimme, så jag tog 15.19, då kunna jag ta 15.55 bussen och ta 16.32 bussen tillbaka men neeeeeeej, såklart blev försenat så jag missade 15.55 bussen, så nu kommer jag komma till uppsala en timme senare. förvånar mig inte ett dugg om de tåget också är försenat.
menmen, erik förgyller min kväll ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0