fredag

i onsdags var jag och Erik på restaurang, på favoriten Thai village. Sen kollade vi på '' The town'' på bio, hur bra som helst! tipsar verkligen om den! jätte mysig kväll, dock somnade vi halv fem. kanske ska börja vända tillbaka på dygnet snart?
Igår var det dags för ännu en halv åtta hos mig.
till förrätt blev det laxstrutar.
till varmrätt blev det lammytterfilé med krämig potatisgratäng och svampsås
och till efterrätt blev det hemmagjord drottningsglass med hallonsås.
kan ju bara tala om att detta kommer bli svårt att slå....
idag ska jag faktiskt ta en tur på crosstrainen sen åker jag till min skönhet. blir nog en lugn kväll med massvis med mys!
lite förmorgon trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0