lördag

godmorgon!
klockan är nu 07.02, det vill säga 01.02 i sverige. Erik ligger och sover så fint medans jag sitter och bloggar klockan sju på morgonen... och varför är jag uppe? jo vi ska till Burma på marknad idag, taxin kommer och hämtar upp oss runt halv nio- nio. fast, jag vaknade innan väckaklockan, illa.
Igår blev det i alla fall inget vattenfall.. vi kom på idéen lite för sent, det hade bara öppet mellan 10-17. lite tråkigt, men det får bli på måndag istället för imorgon ska vi ut och snorkla!
nu ska jag försöka väcka erik. lika bra att börja i tid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad mysigt ni verkar ha det. Jättehärligt. Det är så roligt att följa din blogg. Stor kram Katarina

2011-02-26 @ 09:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0