jag vill ha sommar

jag vet, det kommer. men när man väl kollar igenom massvis med härliga bilder från sommaren kan man inte göra mycket mer att önska att det är sommar nästa dag man vaknar.
sommar 09
om du ändå vore här <3
mina vackra tjejer!
såklart man startade sommarlovet med nobellmiddag
bilder från en altantjejfest + andreas hos bella!
välkomnade ett par kära vänner som hade varit borta i england i en månad. glada miner och glädje tårar
''fett med kärlek''
vi spenderade många härliga dagar/kvällar på bajsön
puss
fyra underbara dagar spenderades även i min stuga
sista ön, hann bara med bilder ifrån förkröket i den underbara husvagnen
sommar 10
skolavslutningen i nian. kvällen slutade med en fest hos milla, som jag inte har bilder ifrån.
en chillkväll hos mattan med gött fölk
vad är sommar utan fräknar och dubbelhak-or?
what a nice surprise
puss hihi
glass i stora lass skulle jag vilja säga, har hur många glassbilder som helst. inte konstigt att jag ser ut som jag gör nu
nattbio med millis
och cykeltur på det hem, 1,7 mil. mys
mysiga krabbor i ullforsbadet
underbara fredrik, gamla musiklärare. som dock slutade pga oss
sommarkväll i gävle med mina underbara
ja hejsan hoppsan, där kom äntligen han! träffade världens underbaraste kille denna sommar också. som jag älskar än idag, som jag snart ska åka till thailand med.
införskaffade mig även en såkallad vävnad på min läpp, så många utav bilderna i slutet av sommaren hade jag en väldigt speciell poes.
ja och efter den där bilden, så gick kameran sönder. fråga mig inte hur. men den draska tydligen.
här är de finaste jag har i mitt liv. puss
nu orkar jag inte lägga ut mer. det blev mer än vad jag hade trott hehe

Kommentarer
Postat av: milla

hahaha vilka bilder! du är bra <3

2011-02-08 @ 22:22:50
URL: http://miillapeersson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ack minnennnn!1

2011-02-09 @ 16:26:05
URL: http://mlofgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0