7 månader!!!!!!!!!!!!!!!!!

HALLÅ HALLÅ, GOTT FOLK!
erik's calling. Å jag har nå roligt att berätta! I dag har nämligen jag och Linapina sju månader tillsammans, tänk vad tiden går fort när man har roligt! =) Helt sjukt vad snabbt det har gått egentligen...
För er som vill veta vad vi gjort idag så kan jag meddela att vi var till Huay yangs nationalpark, hujedamig vilka stora träd! Lite som dom på Avatar (filmen)... Var ganska coolt att strosa runt där, dock besviken då jag inte såg ett enda djur... Dock miljoner av insekter och miniödlor. Justja! Badade i ett "vattenfall", fast är ju typ torka här så var det typ inget vatten. Fast lite grann att bada i när vi klättrat upp för alla stenar och liknande. Svetten sprutade. (Och för att ni ska förstå hur fuktigt det var; prova gå in på universeums "regnskogsrum" så förstår ni...)
Där vi badade var det, helt seriöst typ minst 100 fiskar... och jag som är fiskrädd... HELVETE, tänkte jag. Men, men, efter att jag stått och kollat på stimmen med fiskar (fiskarna var ungefär 15-20 cm) så tog jag med skräckslagen blick ett par tunga steg för att simma lite. Skönt med sötvatten för omväxlingens skull! Men uschabuscha för fiskäcklena... 
Men om man bortser från firrarna så var det mysigt. Det var som ett gömt vattenhål mitt bland alla klippor (klippväggarna på sidorna var väl en 20-25 meter), ganska coolt när man tänker efter. Men hade räknat med lite mer fall från vatten (vattenfall, mamma...........).
Ska försöka övertala älsklingen om att vi ska åka till en restaurang (som jag tror visar matchen ikväll) och kolla på Arsenal när de krossar Sebastian Larssons Birmingham i CC-finalen ikväll. FINAL FÖR TUSAN!!!!!!!!!!!! Får.... inte.... missa....
Men nu ser frugan så snygg ut så jag tror nog att hon fixat klart sig, dags för utgång! Hörs, grabbar<3
I love you so much that I can't even breath when I'm without you

Kommentarer
Postat av: thisen

STORT grattis sötnosar! :) o lina har kollat vilken strlk ja har nu och de var 38 , eller 5 1/2 i usa str :) pööööööss

2011-02-27 @ 20:59:42
Postat av: Jossa

grymt fin bild! (:

2011-03-01 @ 17:48:18
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0