FREDAG

shubreeeeeeeeeeeee!
vilken jävla dag, ingen praktik idag. åkte in till stan för ett litet besök hos miss.D, vilket var inget mer än hemskt!
kom hem för ett par timmar sen, har kollat ut lite tills imorgon. nice. vet på ett ungefär nu hur jag ska ha det, skönt!
men vet ni vad dååå..imorse så skulle jag hämta ut pengar, en hundring, men ändå. hade skitbrottom och när jag sitter på tåget så tar jag fram busskortet och blablabla, sen när jag ska kliva av tänkte jag '' kanske ska kolla ifall jag inte har tappat hundringen) så kollar jag på stolarna och på golvet, inget där, bra. men fan, inte i fickan heller. böööög helvete säger jag bara! där var mitt studiebidrag slut, finte!
nej nu ska jag in till tierp och leta efter min hundring.
skämt å sido. ska på lite ärenden. BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0