svenskalektion sen lov

började för en- och en halv timme sen och har inte gjort någonting alls.. är så fruktansvärt trött och orkar ingenting!
men klockan 13.09 går tåget mot Karlstad, fem timmar på ett tåg, själv, eller nej jag har ju med mig mitzi, kanske till lite sällskap. och massvis med godis och känns som om jag skulle behöva lite mat med mig också!
glömde nästan borta att jag får lov om några timmar.. skönt! sen 2 veckors APU på det också. så inge skola på 3 veckor. sen efter det så är det Håkan med två av världens bästa tjejer!

Kommentarer
Postat av: luffs the tuffs

Vart ska du ha APU? :)

2010-10-28 @ 15:02:24
Postat av: LINA

mamma hade frågat jullans mamma, så ska tydligen vara där :)

2010-10-28 @ 15:13:49
URL: http://linaahedlund.blogg.se/
Postat av: Julia

Puss älskling, håkan kommer bli bäst!

mamma nämnde att du skulle vara hos dom, så du ska nog det! hihi

2010-10-28 @ 18:40:54
URL: http://juliafrozt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0