Hold up a second, now I got something on my dirty mind

ojdå
inget bloggande sen i måndags, jag som skulle ta tag i detta igen! men har faktiskt inte haft tid eller lust, dock gjorde jag inte så hemskt mycket heller, har faktiskt bara varit med erik, sen i fredags, kan kanske inte bli så mycket bättre?
så nu vet ni det också, men mer, finns inte så mycket mer att säga, förutom att jag har varit hemma från skolan i två dagar nu pga ont i magen och, ska jag vara helt ärlig, så är jag lite skoltrött också..
men det jag egentligen skulle lägga upp på bloggen var ju johannas blogg!
hon har ju fallit för grupptrycket, som vanligt. eller kanske bara lyssnat lite på mig och sofia?
här är den i allafall --> heyfridhen.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0