för dig, ska jag göra det tusen gånger om

vill ni veta en knäpp sak?
jag har inte skrivit blogg, därför att jag inte har haft någon bra rubrik att skriva..
sorry for that!
har i alla fall bara varit som vanligt, skola, erik, skola, erik! mycket gemytligt. just för tillfället ligger jag i soffan och kollar på that 70's show med en skål cheerios med mjölk, kan ju nästan inte bli bättre! eller jo kanske.
imorgon hade jag tänkt våldgästa hos malin i alla fall, how nice ain't that?
saknar tova i skolan också!
puss på er

Kommentarer
Postat av: thise

haha be my guest! känn dig som hemma, mi casa es su casa eller nått sånt,vi måste ju lära oss att bo tsm ;)

2010-10-13 @ 20:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0