dagens visa

sitter här i min ensamhet hos erik och kollar på bolibompa! kanske hur mysigt som helst? det var i alla fall dagens visa nyss, det jag kommer ihåg av dagens visa var att de var kassa och satt med gosedjur, men nyss var det en liten flicka som sjöng ''fångad av en stormvind'', tjejen var ju grym!

tänkte i fall ni ville veta!

började 12 idag, helt okej skönt! dagen har i alla fall bestått av 2 lektioner, datakunskap och småföretagande. bara jag som tycker thorén är lite fööör slappt? ist för att ha 3 timmars lektioner så får vi sluta efter ca en timme, MAX! fast, jag ska inte klaga.
juste, funderade på om man kanske ska börja ta med sig egen mat hem ifrån, maten i skolan är ju förbaskat vidrig! enstaka gånger den är god i alla fall!


Myser lite i eriks kläder och med godiset som blev kvar från tidigare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0