white

Nejmen, är det lina som bloggar? tänka sig.
ja en vecka har snart gått, den har jag tillbringat i skolan och med erik. förutom igår, igår följde jag med julia och gymmade i en timme. körde lite kondition och styrka, hade suttit fint med en halvtimme till i alla fall. men sånt hinner man inte när man kommer hem sent. men skönt var det i alla fall. idag har jag pluggat och tagit en prommis i det underbara vädret med julia. skapligt bra start på dagen! juste, nu när det är vinter, då är det ju inte långt kvar till min födelsedag.. hehe
imorgon fyller pappa 50år, så det ska då firas med släckt från alla håll och kanter, känns det som, fast ändå inte! Så ikväll kommer Marcus hit från Norge, ska bli kul att få träffa han igen. Så imorgon kommer resten. kul! får se om det kommer nå bilder eller inte.
Erik kommer inte förens halv sju ikväll, drygt att vänta. och nu såg jag att någon liten rackare har börjat ätit på mitt och eriks pepparkakshus........ snällt. jobbigt mycket jag skrev nu. aja! ha en bra helg!
skönt det skulle vara att kunna säga att detta var dagens outfit för en dag i stugan, en vacker sommareftermiddag. passande nu när jag har sagt att vintern är så underbar!

Kommentarer
Postat av: julia

Puss på dig

2010-11-26 @ 14:37:32
URL: http://juliafrozt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin

2010-11-26 @ 16:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0