lina städar

HEJ, coola bloggläsare!

SOM rubriken lyder så städer min underbara flickvän (och därför borde ni ha listat ut att det är någon annan som skriver)!
juste, det är eran favoritbit till gästbloggare! erik, hihihihihi..
DET är söndag, jag är hos lina, jag skulle vilja mysa me henne, men hon har lovat marie-kexet att städa sitt rum... så hon får väl göra det då! jävligt välbehövligt om du frågar mig, hittills har hon visat mig några fräscha fynd; 2 st asgamla apelsinjuice i typ bonaqua-flaskor. (vet inte hur, men det luktade typ som ättika, fast värre. ni kan gissa er fram hur länge dom legat härinne). en ouppäten macka som legat härinne någon/några veckor... hon är så duktig på att hålla rent/städa, min flicka.
I fredags följde jag me na till hennes mormor i bergby, trevligt, fast lite långtråkigt. men jag och lina hängde i soffan och kikade på tv, sen åkte vi hem ganska tidigt också, så det var inga som helst problem!
IGÅR kändes det som att det var en av de värsta dagarna i mitt liv, OMG!!!! vill inte ens nämna nåt som hände, jobbar fortfarande med att förtränga skiten!
NÄR lina, och jag, jag ska vara snäll och hjälpa na lite grann tänkte jag.. orkar egentligen inte, men jag vill inte att hon ska få hålla på o slita själv, städat klart ska vi bygga ett pepparkakshus :) utan nonstop, vårat hus ska bli unikt! ahlgrens bilar och såna där ringar med socker på (kommer verkligen inte på va fanskapet heter), fast jag misstänker att ringarna nog är slut.... lina springer upp o ner lite väl mycket. he he xD
SEN ikväll vill jag bara mysa med henne! jag älskar henne så.. finns inga ord som kan beskriva hur kär jag är i henne. hon betyder allt, och jag tänker aldrig släppa henne
pözz blöglöverzzz
Hur söt? - För söt!!!
hur söt? för söt!!!!

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Lina nästa gång Erik "gästbloggar" (han verkar se till så den här bloggen går runt, men än dig.. så den borde heta "linaspojkvän.blogg.se") men iaf.. vart var jag... jo, nästa gång Erik gästbloggar kan han ju dra in några modetips osv. Som alla andra bloggare gör! :)

Kram från lusen

2010-11-21 @ 20:59:19
Postat av: Erik

2010-11-22 @ 16:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0