somebody told me that you're ok


har ju inte skrivit på ett bra tag nu, så tänkte rabbla upp det senaste!
torsdagen blev en supertrevlig dag. FRIENDS hade ordnat en dag för alla friendsare på skansen, en massa roliga lekar och superbra artister. skithärlig dag verklige, tur med vädret hade vi också! Efter en hel dag på skansen så stannade jag, johanna och freddan kvar i stockholm och kikade runt på stan. nu har jag hittat ett par skor till balen, eller jag vet inte om jag vill ha dem på balen eller inte.. får se om jag finner några andra sockertoppar!
Idag spelade vi vår andra serie match, blev en pinne där. 1-1. men fy, nej ingen bra match från min del. denna vecka består av två skoldagar, Måndag och onsdag, tisdagen ska vi rida, roligt och spännande! sen har vi långhelg, som jag inte vill bara kasta bort, så hoppas på att något roligt ploppar upp! kan det ha varit allt? jaja
tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0