lördagsmys

startade dagen med en fotbollsträning i tierp, härligt. när jag kom hem blev det en härlig lång promenad runt bruket. så himla härligt väder, och sedan lite styrka ute på det. senare har jag umgåtts med anton och milla. blev en film och lite småprat där ett tag. runt åtta tiden så byttes anton ut mot jenny och petra, kika lite på melodifestivalen, salem är sååå sööt. han borde ha vunnit, visst anna's låt är kanon bra, men nej ingen som skulle lyckas i norge tror jag inte.. men nu är klockan lite mer än elva och jag känner mig redan lite trött, att gå upp halv åtta på en lördag är inte riktigt min grej asså. så ska väl krypa ner och sova nu, finns ju inte mycket annat att göra. lite sugen på att sticka faktiskt... vi får helt enkelt se vart det leder!
så underbar!
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0