jag vill veta vem som köper ekologiskt kärnat smör

helt slut nu, jag orkar inget mer! men otroligt skönt på samma gång. åkte till johanna igår kväll, mysigt. så har skolan börjat nu också, efter ett ganska skönt och slappt lov. vad en väldigt slapp dag idag men imorgon har jag mitt efterlängtande omprov i matte. kasnke ska ta och läsa på lite? senare. ( imorgon sista minuten). nej men sen blev det ju en hård träning, behövdes! jag har verkligen suget att springa ute nu, men det är väl bara för att det är kallt och förjävligt, sen när det är perfekt väder så kommer jag inte ha det där suget kvar.. hmm, måste ta tag i detta! fy lina. JAG har börjat läsa horoskop också, och jag tycker de stämmer in så in i norden. jaja, annars lever jag, bara flyter på. dock är jag lite besviken.

Kommentarer
Postat av: joanna

lina gumman, jag åker inte till skutskär där det luktar anus för att festa :D

2010-03-01 @ 22:34:53
URL: http://joannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0