jag har kommit på

att det inte är så smart att ha gammalt te med mjölk i på rummet ett tag, kände nyss lukten av nå väldigt surt, då klicka det till att det kunde vara te't som jag aldrig drack upp för några dagar sen. dumt. och så har jag kommit på några fler saker:
  • jag vill ha sommar
  • jag tror jag ska välja thoren business school ändå.
  • jag måste inhandla mer kläder (panik på morgonen av att man inte har nå kläder, lite extra jobbigt när man är nyvaken.)
  • jag frågade petra vid fyra om hon kunde ta och komma hit, klockan är nu kvart över sju och hon har inte kommit än.
  • jag vill att hon ska komma nu
  • så måste jag ner till ica innan åtta för att köpa den där goda chokladen '' good''
  • att det ''snart'' är sista april
  • så tycker jag att ikea och sin jävla reklam kan ta sig, dom har haft sportlov lite för länge nu va.
nej men det är soft. det var allt för mig!
PETRA KOM IGEN NUUUUUUUUUU!
en liten härlig oförglömd sommarbild på detta!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Mysig bild lina hehe

2010-03-13 @ 11:33:14
URL: http://mackejao.blogg.se/
Postat av: L

den är perdy!

2010-03-13 @ 13:49:18
URL: http://linaahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0