hola como estas

muy bien tambien.
gårdagen blev en väldigt lång dag. kollade som sagt på flickornas match, sedan kikade vi in på några second hand-butiker. sen en max-drive in, sen pangbom så var vi hemma. jag och johanna slocknade till någon timme sen åkte vi mot ullfors för att fira sofia som fyller år idag. (grattis igen!!) där blev det mycket prat, mat, musik och film.
idag vid ett tiden bar det av till uppsala med familjen för att hälsa på pappa på sjukhuset, han var väldigt pigg nu och kommer nog hem imorgon ist. resten av kvällen har jag bara suttit här, som vanligt, tyvärr!
jag har tänkt lite på det här med bloggandet, jag är ju trots allt inte så duktig på att uppdatera så mycket, så man kanske ska lägga ner denna underbara blogg. eller kanske göra något annat utav den? för ärligt talat tror jag inte så många som bryr sig om vad jag gör om dagarna, det är ju trots allt samma visa om och om igen. men ibland tycker jag att det är lite roligt att bara kunna skriva något dumt inlägg. tung fråga! och jag har även börjat tröttna på min header NU IGEN. att jag aldrig kan bli nöjd, inte för att denna underbara header var så seriös. men men,  vi får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0