drygklagare

hej bloggen!

jag sitter nu hos mormor pga. för att morsan inte orkade åka hem, men det skadar inte. hade ändå inte mycket annat för mig! så skönt med en slapphelg nu, vila lite inför de andra två helgerna framför mig. 
sitter i alla fall och kollar på let's dance, mitt första let's dance faktiskt, och det är redan final.. helknepigt! men ska hoppa i sängs för ska upp tidigt i morgon för att kolla på mina två flickor som ska spela fotboll.

och så är det en dryg jävel som inte tror jag kan uppdatera här på bloggen, men det vet jag faktiskt. så sluta och kommentera att jag inte kan och leave me aloneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee miss miillapeersson.blogg.se
skoja, hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA, men du, jag satt faktiskt en hel vecka, gick in på din blogg, men nej inget jävla inlägg, såklart jag måste pusha på dig då!

2010-03-27 @ 10:32:29
URL: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0