dream as if you'll live forever, live as if you'll die today

åååh skönt, nu har jag bara ett nationellaprovkvar, i matte, som alla andra. Engelska nationella idag gick faktiskt bättre än förväntat. inte så lång men ganska bra skriven (tror jag). har suttit och skrivit och gjort en powepoint hela dagen efter skolan, inte kunnat träna och inte ätit något. och inte vill det bli bra heller. nu är pappa på sjukhuset och kommer väl antagligen stanna där ett tag när man behöver hans hjälp, taskig tajming hedlund. 
och imorgon kommer familjen fridh på besök, då jag ska stå för maten! så har lite grann att planera, funderar i alla fall på en krämig wok med kyckling, fast kommer dock inte ihåg vad jag och petra slängde i då, men något ska jag väl lyckas med! så blir väl säkert ingen träning då heller. men NU ska jag hoppa ner för trappan och äta hemmagjorda köttbullar och stuvademackisar!
HAYDA!

Kommentarer
Postat av: milla

oj, kul att du kom på hur man skrev inlägg :) saknat de lite

2010-03-26 @ 20:56:57
URL: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0