supernice!

Juste!
jag kanske skrev att jag hade som nyårslöfte att ''banta'' nej men börja äta bättre och börja träna mer. hittills har jag lyckas ganska bra. förutom att jag råka äta en hamburgare MED pommes... men när jag kom hem så tränade jag på crosstrainen, inte så länge, men ett ta i alla fall. det är så fruktansvärt skönt när man är har ett pogram på, supernice om jag får säga det själv!


en till supernice sak är att imorgon följer jag med milla till stan. hoppas jag hittar nå vättigt, var ett ta sen jag shoppa.. ändå fick jag ca 1500 kr över det jag får imånaden, förstår inte. men men denna månad ska jag skärpa mig! sen efter stan så hoppas jag att få träffa stoffe, vi prata lite om det. men inte riktigt bestämt än.

och just nu är jag såhääääääääääääääääääääär glad just nu. det är också supernice!
så jag bjuder på en glad bild från tärnsjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0