since you've been gone i can do whatever i want

jeansskjorta gina & halsduk gina. 

svarta jeansthigts vera moda & mörkbeige leopardtunika


idag följde jag och maja med pappa och alex till gränby, alex spela två matcher, de vann första, förlora andra med 1-2, men alex var en riktig hjälte i mål och tog par riktigt bra straffar!
jag och maja gick en runda i gränby centrum. hittade äntligen lite i alla fall. blev en jeans skjorta, leopard halsduk, leopardtunika och ett par svarta jeansthigts.
nu har jag varit hemma ett par timmar, fick besök av två äckliga invalider, uuh skrämmande. vi spelade lite just dace @wii! nu väntar boken i sängen, hatar boken, fattar ingeting av boken, hatar att vi måste läsa boken, JAG HATAR BOKEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0