klantbarn!

försov mig imorse. vakna 20 min innan bussen gick, så det fick bli nästa. blev massa stress och skit där på morgonen. får reda på att maja har mitt busskort och hitta ingenting jag kunna ha på mig. måste verkligen ha nya kläder, men när jag väl är inne i stan så hittar jag ingenting! men tillbaka till min morgon. mamma säger att hon ska in till stan, såbra då kan vi åka med henne. går ut till bilen skrapar rutan osv. sen öppnar jag dörren, massa snö åkte in i bilen, så ska jag ta bort det med vantarna och då hade jag visst min mobil där och den flög åt helvete så hittade inte mitt batteri till telefonen, mamma var redan efter i tid så jag sket iden och hoppa i och då står inte maja ute vid vägen när jag ska ha mitt busskort. så vi var tvungna att gå till henne och hämta busskortet. så då blir vi tvungna att ta buss och tåg ändå. så jag har gått utan telefon hela dagen, känns så tomt utan den. Men när jag kom hem så kolla jag alla mobilen som finns över som tyvärr inte funkar om de hade lika batteri, och som tur är så hade jag samma batteri som mammas gamla. härligt! så nu är jag ''back on track'' igen med smsandet!

hittade även INGENTING i stan heller. irriterande som fan faktiskt.


saknar min gamla telefon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0