jag vill gå hem med dig

mina kära vänner sitter och kollar på the mist. jag hatar den, den är hemsk. har suttit där och kikat lite, men nej inget för mig.. bara rädd är jag!
idag så har vi då haft planer på att åka slalom, skridskor,pulka, men inget utav det blev de. slalombacken stängde tidigare pga kylan ( hatar denna kyla! ) det var heller ingen friåkning på skridskoplan och pulka, för kallt.. så vi tog på oss lite kläder, gjorde ordning varm oboy och hoppa lite i snön, i alla fall jag och julia. nu sitter vi inne hos julia. varmt och skönt. nu hoppas jag på att det kommer en hjälte med 10 bussen och räddar mig från detta!




Kommentarer
Postat av: tobias grip

du går ju hem med alla

2010-01-15 @ 08:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0