hem ljuva hem

äntligen hemma!
kom hem för någon timme sen. Jag, maja och johanna åkte och badade på parkbadet idag några timmar. faktiskt ganska skönt! när jag kom hem har spelat spel med mamma,pappa och alex, vem vann om det nu inte var jag?
det där spelet måste vara det ända jag är bra på!

jag har en sån himla ångest, jag vet verkligen inte vad jag vill gå, snart ska vi välja gymnasium, jag vet absolut inte vad jag vill bli, jag har haft så mycket i skallen om vad jag skulle vilja bli, men inget har riktigt fastnat.. hmm jaa. jag har väl en halv månad kvar på mig i allafall. Den 14 januari ska jag i alla fall iväg till bolandskolan på öppet hus. finns en linje som är lite intressan.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0