det regnar köttbullar

fick nyss rubriken av min bror alex. vi stter och kollar på 2012 och vi är i den delen där det '' regnar köttbullar ''. Lite panik sådär nivet. vi har också kollat på paranormal activity, den som gick på bio, som var lite värre än vad jag sett innan och jag kolla på HELA filmen! helt otroligt. jag kan verkligen inte se på skräckfilmer. men idag tvingade jag mig verkligen att titta. ( okej jag har sett den förr, men inte hela, för jag kolla bort mesta delen av filmen) så känner mig duktig!

juste, jag har inte skrivit nå idag heller, satan!
men joanna kom vid 12 tiden ungefär, skönt, för jag trodde jag hade sovit lite förlänge och kände mig jätte taskig när mamma kom upp och växte mig ( som att damen sa att hon skulle komma klockan tio) så blev lite lättnad när jag såg att hon inte hade kommit ännu. men vi har typ, bakat cookies, spelat spel. inte gjort så mycket mer, vid 8 tiden kom milla och julia så vi har haft en liten filmkväll, mysigt! nu har jag inte så mycket mer att berätta. jag vet, denna blogg är supertråkig, ge tips på vad jag ska göra för att få en lite bättre blogg?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0