vill ni att jag vänder om och slåss för den jag är?


inte vackraste bilden, men den väcker massor av känslor.
jag ligger i johannas säng och chillar lite framför tvn med data, medans hon har åkt ner till tierp. skönt att slippa na. nej, saknar henne..
skolan; spanskaprovet gick galant! dock inte matteprovet vi gjorde igår, 3 poäng ifrån g. arg. vi har även bestämt tryck till tröjorna. efter skolan åkte jag hem till johanna, vi har pluggat lite till so;n. har fortfarande mycket att göra på det, så det var mycket dumt av johanna att åka. men kanske ska göra henne lite glad och skriva lite.. hmm nej! eller, kanske!

imorgon blir det party hos fanny, så sköönt! men vet inte vad jag ska ha för musikstil ännu.. temat är musikstil i alla fall. har tänkt på hip-hop, remix, och rock, men det kommer säkert alla ha. får fundera ett tag till.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0