Don't be a little bitch with your chit chat

en riktig partyhelg kan man väl säga, blev 2 dagars denna helg. ifredags var det ju som sagt våran tema fest hos fanny, hur kul som helst ( som vanligt heh) igår var det fest i tierp så vi körde på den med. men jag blev inte kvar länge. skulle upp tidigt idag för att åka till kungsberget, men blev ju självklart ändrade planer. åkte vid 1 tiden så fick i alla fall sova ut lite. var och firade kusinen, mycket trevligt. dock busa jag för det mesta med axa, världens goaste rottweiler. vill så gärna ha en hund!!

Bichon frisee är en hund jag har fastnat för, väldigt mycket! 
min gamla klasskompis hade en sen dess har jag velat ha
en bichon frisee. tycker de är så mysiga och söta.
tyvärr är min far så sjukt tråkig och inte vill ha hund, alla andra
vill, han är så taskig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0