Dag 1 – Presentera mig själv.

Ja, mitt namn är Lina Hedlund, född 1994 den 14 december. Jag bor i Söderfors, kommer ifrån Gävle från början, men är i princip uppvuxen här. Jag är en väldigt positiv tjej, oftast glad och jag älskar mitt liv.
Min familj består av 5 medlemmar, pappa Roger, mamma Marie, lillebror Alex och sist men inte minst lillsyrran Maja.
Jag går första året på Thorén business school i Uppsala, med inriktning handel. Jag trivs väldigt bra i min klass.
Jag är inte speciellt smart, inom skolan om man säger så. (har väl flugit ur ett antal smarta ord ifrån mig, men de må då vara på fyllan.) men jag försöker så gott jag kan med att klara allt i skolan. hittills har det gått kanon! så jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv.
jag sitter alldeles för mycket framför datorn, utan att ha gjort ett ända vettigt alls.
jag gillar att testa på olika sportet, har hållit på med de mesta, känns det som. det jag har fastnat mest för är nog slalom, fotboll har också varit med en stor del av mitt liv. men dock har jag aldrig gått inför det, det har mest varit en rolig grej. det som har fått mig att stannat kvar är nog själva laget. hur bra lag som helst, alltså nu menar jag vår personlighet i laget, spelet är väl inte det bästa om jag får säga det själv! men efter 11 år har jag börjat tröttna, på själva grejen. Att laga mat och baka har jag en stor passion av, det är något jag inte tröttnar på i första hand. så hemkunskapen var ju helt klart det bästa  ämnet jag visste!
vi får ju inte glömma partay! sommar och partyn, hur bra är inte det? mums
Jag har nog väääärldens bästa vänner. vi har nog gjort det mesta med varandra. det mest tråkigaste till det mest sjukaste man kan göra. ganska spontana. dock är det lite stelt på vintern när mina kompanjoner ligger i ide, skulle man kunna tro! och så är ni så fula också. det är bara pricken över i:et :)
helt vanlig dag på Arlanda.
jag har också en helt fantastisk pojkvän som heter Erik. han är nog den som jag spenderar mest tid med nu för tiden. som ni kanske vet!
det var väl de! mer än så kommer jag inte på att berätta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0