back on track

Har precis kollat klart på fångarna på fortet! jag hoppades ju självklart på de lag som förlorade (idol-laget).

Idag fick jag sovmorgon till nio, väldigt skönt! var inne i Uppsala till 12 och där väntade då en datakunskapslektion som varade i ca 20-30 minuter. känns otroligt värt. men fick med mig två nya plagg hem till byrån som jag rensade igår. Eftermiddagen har jag spenderat med Petra.
Nu har jag funderat ett tag på vad man ska ha på sig imorgon, på Thorénspelen dåra.
Skulle behöva leta reda på kameran så jag har något roligt att ladda upp imorgon!
Har ju glömt att säga att jag har hamnat i en helt fantastisk klass, vi är dock ganska många, men det kommer nog funka. Jag trivs kanonbra i alla fall! men... inget kommer aldrig slå 9a3

kanske världens bästa tjejer i världens bästa klass?

Kommentarer
Postat av: julia

Åh, världens bästa klass! Och självklart grymma tjejerna i den, saknar allt med 9a3 just nu.. Till och med mattan!

2010-08-24 @ 22:02:54
Postat av: petra

Ja vi är bäst =)

2010-08-25 @ 19:57:36
Postat av: luffsthetuffs

vi kommer alltid vara bäst, alltid vara enastående.

jag kommer alltid älskar er :) MISS U GUYS

2010-08-29 @ 14:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0