they're up and you're down and messed up


hoppsan, har inte skrivit på veckor.. ushc fy för mig. men jag har faktiskt tänkt tanken, men har bara inte blivit av.
ny dag och ny vecka, inget jag ser framemot faktiskt. imorgon ska vi till ångströmslaboratoriet i uppsala med klassen, vi ska bygga robotar med lego. hoppas på att det blir lite roligt.
men nu är det så att jag har väldigt ont i mitt finger, så jag kan inte skriva så hemskt mycket. så jag tar och slår på en film nere på tvn och släller mig på crosstrainen och tränar lite ist!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla snygg! hehe Men du! aa? tja! men du både jag och anna meacham tycker att du är lik blair waldorf!

2009-12-07 @ 14:10:56
Postat av: Anonym

hehe från mig hehe puss tja o h ma

2009-12-07 @ 14:11:15
URL: http://moabergfoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0