mitt lov

jag vill ju också skriva om mitt underbara lov, lite kort i alla fall!
på måndagen åkte ju jag och milla in till stockholm. det var väldigt kul, bilder kommer faktiskt, (kameran är hos min morfar!)
på tisdagen så tvinga johanna med mig in till stockholm, men kul var det också! blev full i skratt när vi var inne på mcdonalds på stureplan. vi stog där i kön, och jag hade mina uggs, ett par slitna byxor och en grå/svart randig tröja och en halsduk på mig, och så står det några småflickor och verkligen SKANNAR hela mig och johanna, typ ba '' dom har inte lika märke som oss på kläderna'' ojojoj, ja kul var det i alla fall. tur att sånna finns! men ja efter det så åkte vi hem till mig och sen hände inte så mycket mer den dagen. på onsdagen var jag över till julia, där även amina, moa,freddan,hillevi, petra och milla var. och eve men hon åkte hem ganska tidigt. vi satt och prata om halloweenfesten och vad alla skulle ha på sig. sen blev det torsdag då, den ''stora'' dagen. det var ju nämligen halloween fest dåra. vi började väl fixa oss vid 4-5 tiden, käka lite, dansa, drack. sen blev det bussen till tierp där vi skulle vidare till karlholm. festen blev väldigt bra tycker jag, jag har inte fastnat på en ända bild, HELT OTROLIGT försråt inte riktigt vart jag var hela tiden? eller så höll jag mig bara borta från kameran? haha. men fredagen blev en väldigt slapp dag, åkte hem från johanna vid 1 tiden. följde med milla hem till henne (tror jag) vi kollade i alla fall på johan falk filmerna (<3) ja sen lördagen gjorde vi väl inte så mycket på, eller i alla fall inte på dagen. men på kvällen åkte vi till månkarbo. träffa nunnan, erik och emil. var inne hos emil till 2-3 tiden, eller milla åkte vid 1 och johana åkte väl runt två tiden i alla fall. men jag följde med emil hem. men den dagen/ natten var rolig. sen på söndagen så var jag med milla, kollade på ännu en johan falk film. mucho bra! men ja det var de lovet!


skolan.

igår började ju skolan, den gick faktiskt undan! efter skolan följde emil med johanna och mig hem till johanna. det var faktiskt riktigt kul! han åkte väl hem vid 10 tiden sen gick johanna och jag och lade oss.
idag var väl lite segare. utvekligssamtal efter skolan sådära. skit trött. men nu är jag hemma och klcokan är snart halv åtta så nu ska jag iväg och träna lite efterlängtade THAIBOXNING!

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0