du är kall


igår var vi tii ångströmslaboratoriet, det var ganska långtråkigt men ganska intressant, vissa saker. vi skulle egentligen fått göra robotar, men hon som vi skulle göra det med var sjuk. men efter de så fick vi gå ner till stan, sen hem igen. efter att varit hemma ett tag så bestämde jag mig för att åka ner till tierp och umgås lite med stoffe,johanna och emil. var lite skojigt, kikade på film och lite såntdär. sen åkte bvi hem vid halv elva tiden till johanna, mysipys johanna. vaknade flera gånger i natt, livrädd och svettades, drömde hel sjuk dröm också... usch.
men idag har jag inte gjort myckt mer än skolan sen firat freddan med några flickor och josef, så har jag pluggat lite nu medans jag kolla på 2 and ½ men!
imorgon blir det no prov första timmen (y) sen omprov efterskolan och efter det blir det stan och träffa aminaa :D


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0