brabrabrabraaaaaaaaa

min helg har varit soft, skit lugn faktiskt, länge sen. i fredags såg jag på new moon på bio, käkade efterlängtade kika mat också! gööttt
när jag kom hem så gick jag upp och la mig i sängen, var inte meningen att jag skulle somna för klockan var inte mer än 10 så ajg tog inte av mig kläderna, men självklart så somnar jag! vaknar av att jag drömmer en mardröm, usch hatar det.. trodde verkligen det var sant också.
lördagen slöa jag ganska länge, sen fixa jag mig i ordning och åkte till johanna, sedan följde jag med familjen fridh till almunge och fira victor som fyllde 18. sen åkte vi hem vid 9 tiden kanske. när vi var hemma åt vi mackor och kollade på beck.
ja sen söndagen gjorde jag väl inte mycket mer än att köpa godis och tjocka med milla. sen hem vid sex tiden och julstädade lite. köket är väldigt mysigt tycker jag.
ja måndag, jag har varit hemma från skolan idag. hade lite ont i magen på morgonen så stannade hemma, var även för trött för att gå till skolan. men jag har legat framför tv och inte gjort så mycket mer. jo tagit svinissprutan! var lite yr ett tag men inte så länge, det var skönt.
nu ska jag hoppa in i duschen sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0