upp&ner ner&upp

har vänt HELT på dygnet idag/natt. fick främmande igår när jag kom hem från stan. jag var också hos joanna en stund, alltid lika mysigt! nej det var det inte, men kul! vi kolla på grinschen! sö såt :)
nej men när jag kom hem så var johanna här med två dryga och äckliga pojkar, hatar dem! åh nej! men de missa bussen så de blev kvar, 4 st i min säng, den var inte stor längre då.. men sov kanske någon timme, nej inte har jag sovit bra i alla fall.. så idag är jag sjukt trött inte kul, nu när vi har fått jullov och allt!
efter en och en halv timmes skola så åkte jag med petra till stan, skulle inhandla det sista inför nyår, men hittar ju verkligen inga skor, när man kollar på nätet hittar man ju perfekta sen när man går till affären så finns dom ju knappast där. ja så lite ångest har jag över skorna, men kläderna sitter fint i alla fall! och tur är då det!

snart ska jag iväg till freddan där vi ska prata lite om våran fest vi ska fixa på nyår. kommer bli kanon tror jag! och nu kom jag på att jag har en burn i kylskåpet, kanon nu kan jag ju i alla fall hålla mig vaken!


jag vill ha det liiiite varmare nu va...

TUDELULULULULLUUUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0