nu är det för kallt!

sitter faktiskt på samma plats som igår. fast idag fryser jag om mina fötter! känns som isbitar faktsitk.
blev inget åka idag, eller jo självklart så ska maja ut, bara för att dryga med mig. igår frös hon typ direkt när vi kom dig. idag är det kallare och då när mamma frågar om vi ska skita i att åka, då säger hon ingenting om att hon itne vill eller vill, men när vi nästan ska åka hem, eller jag frågar om vi kan åka hem snart, nej men då kommer hon '' jag vill ju åka'' det är baara för att jag vill hem till mina kära vänner och hjälpa till, jag lovar!

jaja men hoppas dom kommer hem snart, jag vill hem. har typ inge andra kläder än underställ och tjocktröja med mig.. så fryser lite nu. sen när jag kommer hem så blir det att hjälpa till att städa tills imorgon. om jag nu hinner hem dåra!

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0