min födelsedag & mina underbara

i måndags var jag ut med familjen inklusive johanna dåråva. det var mysigt, fick en liten present av mammas vän som jobbar där på restaurangen, förstor inte RIKTIGT vad hon sa att de betyde, men äsch! jag fick i alla fall en säng, som jag ville ha dåra, den är stor och mysig! sen hälsade vi på två hjärtegull. sov kvar hos johanna sen.

igår (tisdag) så var jag i skolan till ja ungefär 11, jag och amina åkte till uppsala först gick vi och inhandla de sista, sen åkte vi till fyrisskolan och då började det, jag var modell för amina, med temat älva. det var super kul faktiskt! och fint blev det. vi blev klara vid 5 då gick vi in till stan för att träffa de andra underbara på china garden, ännu en dag med kinamat! udnerbart. otroligt vad ni är bra <3

bilder kommer, både från måndagen och tisdagen!
och tack till min underbara moa som hjälpt mig med bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0