you better stay young baby

igåååår.. jag och milla åkte till stan. blev 3 tröjor, inga byxor som jag egentligen skulle ha.. men men det kommer det kommer. sen när vi kom hem blev det pizza och  sen satt vi vid datan i  några timmar, försökte fixa oss för att dra till vallen men det blidde inte så. men klockan 11 kom vi på att vi skulle cykla till tierp. 17km. så det blev att cykla dit, klockan var 23.40 när vi lämna söderfors. det gick riktigt fort. mörkt och läskigt var det också. men kul hade vi ändå på vägen! när vi kom till tierp skulle vi träffa anton,trevligt var det. tog en franch hotdog på bennys också. en massa bråk var det utasnför. jag har nu bott här i 12 år och jag har inte vant mig ännu.. men ja sen satt vi och prata osv. sen kom rasmus och emil. så vi gick itll emil och sov kvar där också. det var de dygnet!
+ att min cykel var borta när vi skulle cykla hem imorse... grymt irriterande.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0