im in candyland

nästan hela dagen har jag firat mina två älsklingar, det blev någon trevlig timme hos amina på förmiddagen innan mina kusiner kom på besök. Så självklart så ska mor min vara så dryg så hon drar i väg på en pomenad med mormor,morfar och två andra.. så jag fick gå med tom mage till träingen.. Det var väldigt drygtvarmt på träningen idag.. men annars var det kanon! tappa tandställningen igen också.. att de inte bara kan ta ut den, den är bara i vägen :) men härlig att vara tillbaka igen fakitskt! Sen efter 1½ timmes träning blev det lite käk imagen. alltid lika gott att äta när man är hungrig. sen blev det  bara av att sitta och prata med folket. men nu har de åkt hem och nu blir det kanske av till freddan på en tjejkväll? :D


lagbild från förra året i malung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0