CHILLIN CHILLOUT

det blev tyvärr ingen filmkväll hos freddan, blev ist att två cpn kom och kolla på film med mig och gjorde mitt rum hett... nu har jag sett kenny starfighter! den var helt okej. just nu ligger jag i sängen och nästan svettas ihjäl, jag har hela fönstret öppet och det är ändå kokhett här.. fruktansvärt jobbigt. ska ligga uppe ett ta till och svettas ännu mera! jag förstår inte att det snart är skola.. detta sommarlov hjar gått så snaabbt, känns som om det var igår det var skolavslutnig, men tack vare världens äckligaste, fulaste och snuskigaste vännerna så har tiden gått så sjukt snabbt!
nu har jag inte mycket mer att skriva om, dagen har varit underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0